ای غصه دمت گرم که در لحظه شادی
با رگ رگ من تار زدی " خسته " نباشی...
ای غصه عجب زخم زدی بر دل زارم
با شوخی و با خنده زدی " خسته " نباشی
ما را در سایت سخنان و جملات زیبا-حکایات-اطلاعات عمومی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت: 13:59